Digitalizacija usluga jedinica lokalne i područne samouprave

Digitalizacija usluga jedinica lokalne i područne samouprave

Uvod

Pozivom se sufinanciraju projekti prihvatljivih prijavitelja jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, uz obvezni uvjet partnerstva više JLP(R)S-ova (potpisan Sporazum o partnerstvu, a kojim će se definirati sve obveze i uloge pojedinih JLP(R)S-ova na Projektu).

Projekti moraju uključivati suradnju najmanje dva JLP(R)S-a koji će razviti nove ili znatno unaprijediti postojeće e-usluge i/ili m-usluge, a koje će moći koristiti i drugi JLP(R)S-ovi.

Osnovne informacije: 

  • Program: Konkurentnost i kohezija 2021.–2027.
  • Vrsta poziva: Otvoreni, trajni poziv (odnosno ocjenjivanje prema redoslijedu zaprimanje prijave)
  • Početak podnošenja: 13.01.2026. u 11:00h
  • Završetak podnošenja prijave: 31.12. 2026. u 11:00 ili do iskorištenja sredstava / zatvaranje poziva 
  • Ukupni iznos omotnice: 20.000.000 EUR 
  • Maksimalno trajanje projekta - 24 mjeseca 

Predmet poziva

Podržati ulaganja u digitalizaciju usluga koje su povezane s poslovima iz upravne nadležnosti jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave ( JLP(R)S). Ulaganjima u razvoj novih, unaprjeđenje postojećih ili integraciju više jednostavnih digitalnih usluga (e-usluga i/ili m-usluga) u jednu kompleksnu uslugu , omogućit će JLP(R)S-ovima digitalizaciju procesa i zajedničkih usluga koje su od najveće važnosti za poboljšanje kvalitete života lokalnog stanovništva te stvaranje poticajnog poslovnog okruženja.

Svrha Poziva:

Podržati zajednice JLP(R)S u razvoju novih i/ili unaprjeđenju postojećih digitalnih usluga te integraciju više jednostavnih digitalnih usluga u jednu kompleksnu uslugu .

Iznos potpore:

  • od 200.000 di 2.000.000 EUR po projektnom prijedlogu
  • Intenzitet sufinanciranja: 85% prihvatljivih troškova

Prihvatljivi prijavitelji:

  • jedinice lokalne samouprave - općine i gradovi
  • jedinice područne (regionalne) samouprave - županije
  • Grad Zagreb

Osnovni uvjeti za prijavitelja:

  • Da je prihvatljiv po obliku pravne osobnosti, odnosno prihvatljiv prijavitelj je JLP(R)S na području Republike Hrvatske;
  • Da provodi projekt u partnerstvu s minimalno još jednim JLP(R)S-om na području Republike Hrvatske;
  • Da raspolaže potrebnim financijskim sredstvima i mehanizmima za pokrivanje vlastitog sufinanciranja troškova projekta;
  • Da u trenutku prijave nije niti u jednoj situaciji isključenja

Prihvatljive aktivnosti projekta:

1. Razvoj novih e-usluga koje obuhvaćaju cijelu životnu/poslovnu situaciju;

2. Razvoj novih m-usluga koje obuhvaćaju cijelu životnu/poslovnu situaciju;

3. Znatno unaprjeđenje postojećih e-usluga koje obuhvaćaju cijelu životnu/poslovnu situaciju;

4. Znatno unaprjeđenje postojećih m-usluga koje obuhvaćaju cijelu životnu/poslovnu situaciju;

5. Integracija više jednostavnih digitalnih usluga (e-usluga ili m-usluga) u jednu kompleksnu uslugu;

6. Prilagodba novih ili postojećih e-usluga u m-usluge dostupne na postojećim mobilnim platformama i aplikacijama razvijenim u okviru Državne informacijske infrastrukture u svrhu omogućavanja veće digitalne mobilnosti građana;

7. Razvoj mjera i rješenja koje povećavaju sigurnost informacijskih sustava i smanjuju rizike od kibernetičkih napada na javne e-usluge i m-usluge;

8. Pripreme i održavanje edukacija povezanih s e-uslugom/m-uslugom koja je predmet projekta;

9. Promidžba i vidljivost te provedba horizontalnih načela;

10. Upravljanje projektom.

Aktivnosti od 1. do 5. moraju obuhvaćati cijelu životnu/poslovnu situaciju te za iste poslovne procese biti namijenjene svim JLP(R)S-ovima koji sudjeluju na projektu (prijavitelj i partneri), pri čemu je barem jedna od navedenih aktivnosti obvezna .

Aktivnosti 6. do 10. se ne mogu provoditi samostalno, nego isključivo zajedno s aktivnostima pod brojem 1. do 5.

Prihvatljivi troškovi:

Troškovi povezani sa aktivnostima digitalizacije usluga (Aktivnosti 1. do 7.)

  • trošak razvoja novih e-usluga,
  • trošak razvoja novih m-usluga,
  • trošak znatnog unaprjeđenja postojećih e-usluga,
  • trošak znatnog unaprjeđenja postojećih m-usluga,
  • trošak integracije više jednostavnih e-usluga i/ili m-usluga u jednu kompleksnu uslugu,
  • trošak prilagodbe nove ili postojeće e-usluge u m-uslugu,
  • trošak povezivanja novih ili unaprijeđenih e-usluga i/ili m-usluga na postojeće sustave,
  • trošak izrade mjera i rješenja koje povećavaju sigurnost informacijskih sustava i smanjuju rizike od kibernetičkih napada,
  • trošak pripreme i održavanja edukacija povezanih s uslugom koja je predmet projekta.

Neizravni troškovi nastali kao posljedica provedbe projekta (Aktivnosti 9. i 10.)

  • troškovi pripreme projektnog prijedloga (samo ukoliko se radi o vanjskoj usluzi),
  • troškovi administrativnog upravljanja projektom,
  • troškovi pripreme dokumentacije o nabavi,
  • troškovi promidžbe i vidljivosti,
  • troškovi za provedbu dodatnih aktivnosti kojima se ostvaruje pozitivan utjecaj na horizontalna načela

Naša usluga uključuje:

✅Procjena prihvatljivosti Vaše prijavitelja / partnera

✅Podrška oko razrade projektnog koncepta 

✅Podrška oko strukturiranje partnerstva - Sporazumskog ugovora 

✅Pisanje EU projektne prijave i pripreme ostale dokumentacije 

✅Administrativno upravljanje EU projektnom prijavom i prvedba postupka nabave

Izvor informacija

Zainteresirani ste ?

Pošaljite upit

Razumijem i prihvaćam da sam pročitao/la Pravila o privatnosti tvrtke CORDION d.o.o. koji detaljnije opisuju kako će moji kontakt podaci biti sačuvani i obrađivani i kako u bilo kojem trenutku mogu povući svoj pristanak.

Novosti

Informirajte se i rastite s nama

Monika Kordić 13.11.2025

Krediti za energetsku učinkovitost ...

Pročitaj više
Snježana Turalija 21.12.2023

Jačanje turizma na klimatske promje...

Pročitaj više
Bojana Bego 15.10.2023

Plan upravljanja turističkom destin...

Pročitaj više

 

Javite se

Paškala Buconjića 19, 10000, Zagreb, Hrvatska

© CORDION.hr. Sva prava zadržana Dizajnirano od HTML Codex