Konkurentnosti kulturnih i kreativnih industrija
Transformacija i jačanje konkurentnosti kulturnih i kreativnih industrija
Ministarstvo kulture i medija objavio je Poziv pod nazivom „Transformacija i jačanje konkurentnosti kulturnih i kreativnih industrija“, koji će biti sufinanciran iz Mehanizma za oporavak i otpornost u okviru instrumenta „EU sljedeće generacije“ kroz Nacionalni plan oporavka i otpornosti 2021.-2026. (NPOO).
ROK:
01.04. – 01.07.2024.
Cilj poziva:
Transformacija i jačanje konkurentnosti kulturnih i kreativnih industrija za poslovanje na jedinstvenom digitalnom tržištu te razvoj novih inovativnih proizvoda i usluga.
Prihvatljivi prijavitelji:
Mikro, mala i srednja poduzeća koja se bave arhitekturom, audiovizualnom djeltanošću uključujući videoigre, medijima, baštinom, dizajnom i izvedbenom umjetnošću
Prihvatljivi prijavitelji grupe A:
-
Trgovačka društva i obrti kojima nije osnivač tijelo javne vlasti
-
Ustanove u kulturi kojima nije osnivač tijelo javne vlasti
-
Umjetničke organizacije registrirane sukladno Zakonu o pravima samostalnih umjetnika i poticanju kulturnog i umjetničkog stvaralaštva, upisane u registar umjetničkih organizacija kod Ministarstva kulture i medija
Prihvatljivi prijavitelji grupe B:
-
Fizičke osobe koje profesionalno obavljaju umjetničku djelatnost
-
Trgovačka društva i obrti kojima nije osnivač tijelo javne vlasti
-
Umjetničke organizacije registrirane sukladno Zakonu o pravima samostalnih umjetnika i poticanju kulturnog i umjetničkog stvaralaštva, upisane u registar umjetničkih organizacija kod Ministarstva kulture i medija
-
Ustanove u kulturi kojima nije osnivač tijelo javne vlasti
Napomena: Partnerstvo nije dozvoljeno.
Prihvatljive djelatnosti - pretežita djelatnost:
-
arhitektura, dizajn, elektronički mediji, film, fotografija, glazba i izvedbene umjetnosti, izdavaštvo, muzeji, knjižnice i baština, videoigre, umjetnost te umjetnički i tradicijski obrti.
Prihvatljive aktivnosti i troškovi:
Uspostava novih i/ili unaprjeđenje postojećih poslovnih procesa za prilagodbu poslovanja na jedinstvenom digitalnom tržištu
a) Troškovi ulaganja u materijalnu imovinu - npr. nabava, instalacija i puštanje u rad digitalnih alata, opreme, strojeva i radovi preuređenja i opremanja zgrade ili prostora u kojima će se provoditi projektne aktivnosti (oprema koja se knjiži kao dugotrajna imovina)
b) Troškovi ulaganja u nematerijalnu imovinu, npr. patenti, autorska prava, licencije, znanja i dr., softver, ostale tehnologije potrebne za provedbu projekta
c) Troškovi osoblja
Promidžba i vidljivost
-
Troškovi promidžbe i vidljivosti npr. organizacija predstavljanja projekta, izrada trajne ploče, promidžbenih materijala i dr.
Ostale aktivnosti - neobvezne
-
Priprema projektnog prijedloga (do 2.655 EUR) i projektno – tehnička dokumentacija
-
Upravljanje projektom (i revizija projekta) – do 20.000 EUR
-
Izrada planova, strategija, organizacija poslovanja i sl.
-
Usavršavanje djelatnika, sajmovi (najam i uređivanje štanda)
Visina potpore:
GRUPA A: 40.000 EUR do 995.000 EUR
GRUPA B: 15.000 EUR do 300.000 EUR
Intenzitet potpore:
Grupa A – Regionalne potpore za ulaganje od 45 % do 70% ovisno o NUTS 2 regiji; Potpore za savjetodavne usluge u korist MSP-ova – do 50%; Potpore MSP-ovima za sudjelovanje na sajmovima – do 50%; Potpore za usavršavanje – do 70%, potpore male vrijednosti – de minimis do 50%
Grupa B – do 85% ukupno prihvatljivih troškova
Zainteresirani ste ?
Pošaljite upit