Intervencija 73.11

Intervencija 73.11

Potpora za ulaganja u preradu poljoprivrednih proizvoda

Invormacije su dani temeljem prijedlog Paravilnika objavljenog na www.esavjetovanje.hr 

PODNOŠENJE PRIJAVA:

od 15. travnja do 18. lipnja 2025. godine

POTPORA:

15.000 EUR do 3.000.000 EUR

ALOKACIJA:

70.000.000 EUR

INTENZITET POTPORE (%):

  • do 50 % prihvatljivih troškova 

  • do 80 % za mlade poljoprivrednike

  • do 85 % za mikro poduzetnike

PRIHVATLJIVI KORISNICI:

Korisnik u trenutku podnošenja zahtjeva za potporu:

  1. fizičke i pravne osobe registrirane za preradu poljoprivrednih proizvoda iz Priloga I. Ugovoru koja je predmet ulaganja najmanje godinu dana u trenutku podnošenja zahtjeva za potporu i upisane u odgovarajućim registrima za poslovanje s hranom životinjskog (uključujući hranu za životinje) ili ne životinjskog podrijetla ili
  2. fizičke i pravne osobe koje nisu registrirane za preradu poljoprivrednih proizvoda iz Priloga I. Ugovoru koja je predmet ulaganja, ali su upisane u Upisnik poljoprivrednika najmanje godinu dana u trenutku podnošenja zahtjeva za potporu, izuzev mladih poljoprivrednika koji u Upisniku poljoprivrednika mogu biti i kraće od godinu dana u trenutku podnošenja zahtjeva za potporu ili
  3. proizvođačke organizacije priznate sukladno posebnim propisima koji uređuju rad proizvođačkih organizacija do trenutka podnošenja zahtjeva za potporu.

Ključni preduvjeti za korisnika:

  1. registriran kao pravna osoba mora u trenutku podnošenja zahtjeva za potporu imati iskazanog najmanje jednog zaposlenika prema satima rada u godišnjem financijskom izvještaju poduzetnika za zadnje odobreno računovodstveno razdoblje. Korisnik mladi poljoprivrednik i korisnik proizvođačka organizacija mora imati najmanje jednu zaposlenu osobu u trenutku podnošenja zahtjeva za potporu,
  2. fizička osoba mora biti upisana u Registar poreznih obveznika po bilo kojoj osnovi najmanje godinu dana u trenutku podnošenja zahtjeva za potporu, izuzev proizvođačkih organizacija i mladih poljoprivrednika koji to mogu biti i kraće
  3. mora imati podmirene, odnosno uređene financijske obveze prema državnom proračunu Republike Hrvatske u trenutku podnošenja zahtjeva za potporu.
  4. Korisnik ne smije biti u blokadi ukupno više od 30 dana u proteklih 6 mjeseci, od čega ne više od 15 dana u kontinuitetu uz uvjet da nije u blokadi u trenutku podnošenja zahtjeva za potporu.

PRIHVATLJIVI PROJEKTI:

  • ulaganje se odnosi na proizvodnju proizvoda iz Priloga I. Ugovora o EU.
  • ulaganje nije namijenjeno usklađivanju sa standardima Europske unije
  • mora imati izrađenu/ishođenu svu potrebnu dokumentaciju u skladu s propisima kojima se uređuje gradnja i prostorno uređenje, ako je primjenjivo
  • nema značajan negativan utjecaj na okoliš i/ili ciljeve očuvanja i cjelovitost područja ekološke mreže, odnosno provedene su mjere zaštite okoliša ili mjere ublažavanja utjecaja na ciljeve očuvanja i cjelovitost područja ekološke mreže ako su propisane
  • mora ostvariti minimalni broj bodova (prag prolaznosti)
  • korisnik mora dokazati ekonomsku održivost projekta i planirane izvore financiranja projekta.

PRIHVATLJIVI TROŠKOVI:

Prihvatljivi nematerijalni troškovi su:

  • kupnja ili razvoj računalnih programa
  • kupnja prava na patente i licence
  • autorska prava
  • robni žigovi
  • ostali nematerijalni troškovi povezani s materijalnim ulaganjem.

Prihvatljivi materijalni troškovi su:

Izgradnja i rekonstrukcija i/ili opremanje objekata za preradu mlijeka, mesa, voća i povrća

  • sakupljanje i preradu otpada / nuspojava
  • prodaju i prezentaciju 
  • filtriranje vode i zraka 

Izgradnja/rekonstrukcija i/ili opremanje laboratorija

Kupnja mehanizacije i gospodarska vozila

Kupnja zemljišta i objekata

Opći troškovi prihvatljivi su do 10% vrijednosti ukupno prihvatljivih troškova projekta, od kojih su:

  1. troškovi pripreme poslovnog plana prihvatljivi u iznosu do 1% od ukupno prihvatljivih troškova projekta bez općih troškova, ali ne više od 5.000 EUR
  2. troškovi pripreme dokumentacije i/ili provedbe projekta prihvatljivi u iznosu do 1% od ukupno prihvatljivih troškova projekta bez općih troškova, ali ne više od 10.000 EUR
  3. troškovi projektno - tehničke dokumentacije, geodetskih podloga, elaborata i trošak nadzora prihvatljivi u iznosu koji čini razliku zbroja troškova navedenih u točkama a) i b) ovoga članka i gornje granice od 10% od ukupno prihvatljivih troškova projekta bez općih troškova, ako je primjenjivo.

OBVEZE ZA KORISNIKA TIJEKOM PROVEDBE I U EX POST RAZDOBLJU:

  1. mora biti registriran za preradu poljoprivrednih proizvoda iz Priloga I. Ugovoru koja je predmet ulaganja i biti upisan u odgovarajućim registrima za poslovanje s hranom životinjskog (uključujući hranu za životinje) ili ne životinjskog podrijetla. Korisnici iz stavka 1), podstavka b) i c) ovoga članka moraju biti registrirani za preradu poljoprivrednih proizvoda iz Priloga I. Ugovoru koja je predmet ulaganja i upisani u odgovarajućim registrima za poslovanje s hranom životinjskog (uključujući hranu za životinje) ili ne životinjskog podrijetla najkasnije u trenutku podnošenja konačnog zahtjeva za isplatu i u ex post razdoblju
  2. korisnik registriran kao pravna osoba mora imati iskazanog najmanje jednog zaposlenika prema satima rada u godišnjem financijskom izvještaju poduzetnika za zadnje odobreno računovodstveno razdoblje
  3. korisnik fizička osoba mora biti upisan u Registar poreznih obveznika po bilo kojoj osnovi
  4. mora dokazati stručnu osposobljenost za bavljenje preradom poljoprivrednih proizvoda na način da nositelj ili član obiteljskog poljoprivrednog gospodarstva, odnosno vlasnik obrta ili jedan od stalno zaposlenih u obrtu ili u pravnoj osobi odgovorna osoba ili jedan od stalno zaposlenih ima završenu srednju školu ili fakultet agronomske, veterinarske ili biotehnološke struke ili ima najmanje 3 godine radnog iskustva u preradi poljoprivrednih proizvoda najkasnije u trenutku podnošenja konačnog zahtjeva za isplatu i imati u ex post razdoblju
  5. ne smije smanjiti veličinu poduzeća
  6. ne smije smanjiti broj članova zadruge ili proizvođačke organizacije ispod donjeg praga zadanog za broj članova zadruge ili proizvođačke organizacije za koju je ostvario bodove prema kriterijima odabira
  7. mora imati podmirene, odnosno uređene financijske obveze prema državnom proračunu Republike Hrvatske
  8. ne smije biti u stečaju ili likvidaciji.
  9. Korisnik mora realizirati prihvatljive troškove iz ugovora o financiranju u vrijednosti većoj od 50%, u suprotnom će Agencija za plaćanja izdati odluku o odbijanju zahtjeva za isplatu i odluku o povratu sredstava

Više info na linku

Zainteresirani ste ?

Pošaljite upit

Razumijem i prihvaćam da sam pročitao/la Pravila o privatnosti tvrtke CORDION d.o.o. koji detaljnije opisuju kako će moji kontakt podaci biti sačuvani i obrađivani i kako u bilo kojem trenutku mogu povući svoj pristanak.

Novosti

Informirajte se i rastite s nama

28.01.2025

Podrška digitalizaciji poslovanja M...

Pročitaj više
09.01.2025

Potpora za certifikaciju proizvoda ...

Pročitaj više
Monika Kordić 31.10.2024

Učinkovita upotreba resursa i potpo...

Pročitaj više
23.09.2024

Intervencija 75.01 - Uspostava mlad...

Pročitaj više
23.09.2024

ESG Maraton: diskusija

Pročitaj više
11.09.2024

ESG Maraton: najava

Pročitaj više
Monika Kordić 13.06.2024

WEBINAR - EU poziv - Resursno gospo...

Pročitaj više
Monika Kordić 21.05.2024

GREEN4DAZ Edukacija zelena tranzici...

Pročitaj više
22.03.2024

MALI ZAJMOVI za investicije i obrtn...

Pročitaj više

Javite se

Paškala Buconjića 19, 10000, Zagreb, Hrvatska

© CORDION.hr. Sva prava zadržana Dizajnirano od HTML Codex