Digitalizacija usluga jedinica lokalne i područne samouprave

Digitalizacija usluga jedinica lokalne i područne samouprave

Uvod

Pozivom će se sufinancirati projekti prihvatljivih prijavitelja jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, uz obvezni uvjet partnerstva više JLP(R)S-ova (potpisan Sporazum o partnerstvu, a kojim će se definirati sve obveze i uloge pojedinih JLP(R)S-ova na Projektu).

Projekti moraju uključivati suradnju najmanje dva JLP(R)S-a koji će razviti nove ili znatno unaprijediti postojeće e-usluge i/ili m-usluge, a koje će moći koristiti i drugi JLP(R)S-ovi.

 

Predmet poziva

Podržati ulaganja u digitalizaciju usluga koje su povezane s poslovima iz upravne nadležnosti jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave ( JLP(R)S). Ulaganjima u razvoj novih, unaprjeđenje postojećih ili integraciju više jednostavnih digitalnih usluga (e-usluga i/ili m-usluga) u jednu kompleksnu uslugu , omogućit će JLP(R)S-ovima digitalizaciju procesa i zajedničkih usluga koje su od najveće važnosti za poboljšanje kvalitete života lokalnog stanovništva te stvaranje poticajnog poslovnog okruženja.

Svrha Poziva:

Podržati zajednice JLP(R)S u razvoju novih i/ili unaprjeđenju postojećih digitalnih usluga te integraciju više jednostavnih digitalnih usluga u jednu kompleksnu uslugu .

Iznos poptpore

200.000 – 2.000.000 EUR

Intenzitet sufinanciranja: 85% prihvatljivih troškova

 

Prihvatljivost prijavitelja

Prihvatljivi prijavitelji u okviru ovog Poziva su jedinice lokalne ili područne (regionalne) samouprave na području Republike Hrvatske.

Uvjeti prijavitelja:

  • Da je prihvatljiv po obliku pravne osobnosti, odnosno prihvatljiv prijavitelj je JLP(R)S na području Republike Hrvatske;
  • Da provodi projekt u partnerstvu s minimalno još jednim JLP(R)S-om na području Republike Hrvatske;
  • Da raspolaže potrebnim financijskim sredstvima i mehanizmima za pokrivanje vlastitog sufinanciranja troškova projekta;
  • Da u trenutku prijave nije niti u jednoj situaciji isključenja

Prijavitelj mora prijaviti i provoditi projekt u partnerstvu (partnerstvo se dokazuje Sporazumom o partnerstvu sklopljenim između prijavitelja i partnera).

Prihvatljive aktivnosti projekta:

1. Razvoj novih e-usluga koje obuhvaćaju cijelu životnu/poslovnu situaciju;

2. Razvoj novih m-usluga koje obuhvaćaju cijelu životnu/poslovnu situaciju;

3. Znatno unaprjeđenje postojećih e-usluga koje obuhvaćaju cijelu životnu/poslovnu situaciju;

4. Znatno unaprjeđenje postojećih m-usluga koje obuhvaćaju cijelu životnu/poslovnu situaciju;

5. Integracija više jednostavnih digitalnih usluga (e-usluga ili m-usluga) u jednu kompleksnu uslugu;

6. Prilagodba novih ili postojećih e-usluga u m-usluge dostupne na postojećim mobilnim platformama i aplikacijama razvijenim u okviru Državne informacijske infrastrukture u svrhu omogućavanja veće digitalne mobilnosti građana;

7. Razvoj mjera i rješenja koje povećavaju sigurnost informacijskih sustava i smanjuju rizike od kibernetičkih napada na javne e-usluge i m-usluge;

8. Pripreme i održavanje edukacija povezanih s e-uslugom/m-uslugom koja je predmet projekta;

9. Promidžba i vidljivost te provedba horizontalnih načela;

10. Upravljanje projektom.

Aktivnosti od 1. do 4. moraju obuhvaćati cijelu životnu/poslovnu situaciju te za iste poslovne procese biti namijenjene svim JLP(R)S-ovima koji sudjeluju na projektu (prijavitelj i partneri), pri čemu je barem jedna od navedenih aktivnosti obvezna .

Aktivnosti 6. do 10. se ne mogu provoditi samostalno, nego isključivo zajedno s aktivnostima pod brojem 1. do 5.

Prihvatljivi troškovi prema aktivnostima

Troškovi povezani sa aktivnostima digitalizacije usluga (Aktivnosti 1. do 7.)

  • trošak razvoja novih e-usluga,
  • trošak razvoja novih m-usluga,
  • trošak znatnog unaprjeđenja postojećih e-usluga,
  • trošak znatnog unaprjeđenja postojećih m-usluga,
  • trošak integracije više jednostavnih e-usluga i/ili m-usluga u jednu kompleksnu uslugu,
  • trošak prilagodbe nove ili postojeće e-usluge u m-uslugu,
  • trošak povezivanja novih ili unaprijeđenih e-usluga i/ili m-usluga na postojeće sustave,
  • trošak izrade mjera i rješenja koje povećavaju sigurnost informacijskih sustava i smanjuju rizike od kibernetičkih napada,
  • trošak pripreme i održavanja edukacija povezanih s uslugom koja je predmet projekta.

Neizravni troškovi nastali kao posljedica provedbe projekta (Aktivnosti 9. i 10.)

  • troškovi pripreme projektnog prijedloga (samo ukoliko se radi o vanjskoj usluzi),
  • troškovi administrativnog upravljanja projektom,
  • troškovi pripreme dokumentacije o nabavi,
  • troškovi promidžbe i vidljivosti,
  • troškovi za provedbu dodatnih aktivnosti kojima se ostvaruje pozitivan utjecaj na horizontalna načela

Naša usluga:

✅Procjena prihvatljivosti Vaše tvrtke/partnera i projekta

✅Pisanje EU projektne prijave i ostale dokumentacije te izrade investicijske studije

✅Administrativno upravljanje EU projektnom prijavom i prvedba postupka nabave

 

Zainteresirani ste ?

Pošaljite upit

Razumijem i prihvaćam da sam pročitao/la Pravila o privatnosti tvrtke CORDION d.o.o. koji detaljnije opisuju kako će moji kontakt podaci biti sačuvani i obrađivani i kako u bilo kojem trenutku mogu povući svoj pristanak.

Novosti

Informirajte se i rastite s nama

26.09.2025

Digitalizacija usluga jedinica loka...

Pročitaj više
Monika Kordić 19.06.2025

IRI S3 - EU natječaj razvoj novih ...

Pročitaj više
09.06.2025

Uključivanje djece i mladih u sport...

Pročitaj više
Tesa Popović 06.06.2025

EU potpora MSP-ovima za internacion...

Pročitaj više
Tesa Popović 10.04.2025

HAMAG BICRO zajmovi za žene poduzet...

Pročitaj više
Tesa Popović 10.04.2025

HAMAG BICRO mikro zajmovi za rast i...

Pročitaj više
Monika Kordić 23.03.2025

HBOR Krediti za modernizaciju proiz...

Pročitaj više
Monika Kordić 11.03.2025

INTEGRATOR

Pročitaj više
Tesa Popović 11.03.2025

Potpore MSP-ovima Istarske županije...

Pročitaj više

 

Javite se

Paškala Buconjića 19, 10000, Zagreb, Hrvatska

© CORDION.hr. Sva prava zadržana Dizajnirano od HTML Codex